Linnéa & grattis Max & Tilda

Godmorgon
Idag är det planeringsdag på förskolan, vilken tur att jag var ledig och slapp ta ledigt. Barnen har varit vakna sen tiiiiidig morgon med A. Jag har fortfarande huvudvärk och ont i halsen ja och örat. Halsenn blir fan inte bättre...men men.
Gårdagen bjöd på besök av barnens faster Sandra och Tilda. Mia och Johan kom också förbi och gav Jamie en försenad födelsedagspresent.
Julia är inne i en seperationsfas, hon följer boken ...mellan 16-18 månader kommer dem in i den fasen vilket rubbar natttsömnen. Jo man tackar. Julia totalvägrar att somna själv och bara skriiiiiker, eller nä hon vrååålskriker. När man är van vid att hon somnar själv när man lagt henne i sängen så blir det en lite av en chock när det blir helt tvärt. Hon vaknar kln 23- 00 varje natt och MÅSTE somna hos oss. Längtar oerhört efter att den fasen försvinner så vi kan gå tillbaka till gamla vanor.
Idag fyller Jamie´s äldsta vän år, Max blir 3 han också! även om barnen inte har träffats på ett tag så kan jamie fortfarande börja prata om Max bara sådär. Det är kul! Så grattiis finaste Max på din 3årsdag!
Tilda-fisen fyller 6 månader idag, stora tjejen. Tiden springer. Grattis lillfisan på din speciella dag!
Ja men så är det ju såklart min Namnsdag idag..hallååjja!!!n Linnéas dag is today. Grattis till moi. visst?
Fick veta en rolig nyhet häromdan också från finaste Mimmi =). Hon och Vincent var här och hälsade på och lunchade med mig häromdan, Vincent som nästa vecka blir 2 månader,, va fan händer. Alla bara växer ifrån mig. Han har blivit så stor. Rödhårig är han också och lik sin Storebror. Riktig gladpelle är han, jag fick inte bära på honom i om min förkylning men gudarna ska veta att det kliade attans i fingrarna  hahah
Nä nu ska jag servera frukost till mina vildingar, dagen bjuder på utelek. Vet inte om vi ska hänga på Limhamn, folkets park eller hos min mor och far. Det återstår att se. Skulle behöva ta mig till stan också och byta Jamie´s jeansjacka, ångrade mig angående den. Julias jacka klyddar också med dragkedjan så den måste jag också byta.
Mycket att göra helt enkelt!
Ha en fin dag vänner.
Puss

Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

Ett briljant och gigantiskt grattis på denna stora dag!! Måste firas av imorrn!! :)

2011-05-13 @ 10:56:40
Postat av: Kajsa

TACK, säger Max! Han gör samma sak: pratar ofta om Jamie. Han kan ibland fråga om vi kan titta på bilder på Jamie och hans lillasyster (på bloggen alltså). söta

2011-05-16 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0