Jo, men det gick väl okej!

Efter att inte ha hunnit läsa så mycket inför det muntliga förhöret idag så gick det över förväntan. Jag kunde frågorna jag blev tilldelade och kunde även fylla i lite på dem andras frågor.
Lämnade tillbaka Jamie´s jacka på H&M idag, ni vet den blåa som Julia har i rosa. Dragkedjan var pajj. Jag köpte ju dem för halva reapriset. 150kr det vill säga..jag fick 300 kr för jackan fastän jag sa att jag köpte det för halva rea. Sjyrre liksom. Blev en jeansjacka istället. Visar en annan dag.
Fick hem Jamie´s converse skor idag men dem var för stora, så vi få byta storlek på dem.
Ska strax ta tag i lite plugg medan A kollar på hockey´n.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

Fick oxå hem mina barns converse idag, måste oxå byta storlekar. BOOOOOOOOOOOOOOOOOring!!!

2011-05-02 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0