Heja Saade

Godkväll!
Ikväll ska vi heja på Sverige och Eric Saade, barnen sover hos farmor och farfar idag så här är barnfritt, det var längesen och visst är det skönt med lite tystnad men man saaauknar ju dem =)
I förmiddags var vi och fixade en massa ärenden och bytte jackorna och lite annat och fick med oss en drös med grejjer hem och inget kostade något ahahaha... ska visa en annan dag.
Mina fina kids var klädda i sina converse idag, jamie var överlycklig att han skulle få ha sina på sig. Skorna var det ända som matchade idag, ni ska få se ahha...
Body: åhlens
jeans: kappAhl
kofta: Lundmyr of sweden
skor: converse
(fortfarande mäkte stolt över att jag lyckades klippa luggen så rakt på henne hahaha)
Jamie ville inte alls bli fotograferad idag.
tröja: Lindex
Chinos: KappAhl
skor: converse
Jag har också kläder på mig idag, vill ni se?
tröja: Vero moda
Chinos: H&M
Strumpor. A´s strl 43
Om jag har fixat fejjan?!
Klaaart!!
Jaaaa, ni kan få en till bild...
Gaaaaaalet skrämt rådjur!!!
Dags att slänga ihop lite tacos.
Ja just det,... Hejja Saade!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0