Fredagen den 13:e

Vilken skitdag hahah
Jag och Jenni snackade i förmiddags då det var sol och varmt, bestämde träff hemma hos mamma vid lunch. jag klädde på mig shorts och ingen jacka, bara kofta. Barnen hade som tur var lite bättre kläder men dem skulle haft gummistövlar och regnkläder hahahah. Vilket regnväder det blev såfort jag gick av bussen hemma vid mamma.
Trist!!
Men vi fikade hos Lisa hela dagen istället.
Idag är min namnsdag och INGEN har grattat, eller jo såklart men inte självmant haha. Skitgrejj jag vet men jag trodde iallafall att jag skulle få sushi av A. Men nä...
Han hämtade oss, körde hem och satte sig i soffan dirre och kollade hockeyn. Kul.
Nu suitter jag här, barnen har precis lagt sig och jag är skiiithungrig!
Synd om Moi ;)
Ska gå och rota i skafferiet, kanske ligger där ett kexchoklad. Det får bli kvällens middag.

Har ni haft en otursdag idag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0