Finbesök igårkväll

Igårkväll fick jag fint spontanbesök av Mimmi och Vincent. Mös sönder Vincent i måndags men inte nog för jag hade abstinens efter honom igår igen. SÅ det vart ju tur att dem kom förbi så jag fick lägga beslag på honom.
Först la han världens skit, Mimmi fick byta kläder och hela Julias skötdyna var full av bajs hahah. Vincent hade bajs på hela kroppen t om i ansiktet hahahahah. Det var helt sinnes. luktade smarrigt...eeh.
Sen vart han nöjd iallafall...
(på nåt vänster ser jag ut att väga kraftigt många fler kilo än vad jag egentligen gör, det är inte sjysst Mimmi, alltså att ta såna missvisande bilder hahah)
Den lilla skitar´n kräktes ett par gånger också, jag fick väldiga flashbacks. Lukten av spya sitter så hårt fastetsad i mitt minne, och raparna som framkallar spyan, samt känslan när det rinner vit , varm sörja hahaha.
Men I lööve it.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

En sån söt liten bebi!! Bebibajs är väl inte så äckligt, eller har jag förträngt nåt?

2011-05-19 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0