Det är Lördag

..men visst känns det som söndag?!
Hade skitkul igår, stannade här hemma tills tjejerna skulle ta bussen vid 1 tiden. Dalleman var också här.
Har inte hänt något särskilt idag, bara chillat! Mannen i hushållet lagar middag, det blir fläskfilé, potatisgratäng m sallad. Mumsfilibabba, är riktigt hungrig nu.
Imorrn är det MORS DAG. Jag önskar sovmorgon och frulle men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte önskade mig något annat ;). SKulle vilja ha ett par skor jag synat på DinSko bl a..ja en helt önskelista men det har jag hållt för mig själv för jag tycker att morgondagen framförallt handlar om att visa uppskattning. Få massvis med pussar och kramar och få känna sig som världens bästa Mamma =).
Min Mor ska iallafall få en present för det är hon värd!, hon läser inte bloggen och kan knappt hantera en dator så jag kan skriva att det är Väska hon ska få. Tror hon kommer bli väldans glad..hon är väskfanatiker =).
Senare på eftermiddagen ska vi äta på Babas restaurang med A´s familj och fira svärmor.



.... oooh vet ni vad?! min syrra är gravid med sitt 6:e barn och är i v. 33+.
Igår blev hon inlagd för värkar som dem inte har lyckats stoppa än, men hon får mediciner till lillan så att hon lättare ska klara av världen utanför magen i detta nu. Det är inte helt oväntat om lilla Klara skulle födas för tidigt då syrran fött två döttrar flera veckor för tidigt och senaste tillskottet Theo kom 3 veckor tidigt. Ebba som var nr 3 föddes på utsatt BF  och Olle som är nr 4 föddes någon dag efter BF. Vi håller tummarna på att allt går bra och att hon stannar inne några veckor till =)
Nu blir det mat.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0