Är blogg.se fel idag?

Känns som det var?..mitt senaste inlägg jag skrev igår, syns inte. Kul.
Förkylningen känns bättre i huvudet men halsen har tagit stryk och jag låter som en kille i målbrottet.
Julia är hemma från förskolna idag eftersom hon hade feber igår. Jag har insett att det var tandfeber. Hon tuggar frenetiskt på sian fingrar och igår var det bara aj aj aj när hon pillade i munnen. Antar att hon hade ont. Såg imorse när vi borstade tänderna att hon var blodig och väldigt röd och svullen vis en liten tand..kände efter och  den har alldeles nyss spruckit igenom.
Jag och Julia ska hem till Min mor och far och hänga på gården i solskenet. Jag insåg när jag kollade i Julias garderob att den är TOM på bra sommarkläder. Eller ja sommarkläder över huvudtaget. Hon behöver korta jeansshorts, klänningar, linnen, bomullsshorts och bomulls kjolar. Hon behöver också korta leggings, ja ni ser..
Jamie behöver också jeansshorts.. båda behöver nya solhattar.
Nä Nu måste jag stoppa Julia från förstörelse!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0