Ännu mer förkyld

...godmorgon.
Känns lite som att jag blivit förkyld på nytt fastän jag inte hunnit bli frisk från den andra förkylningen riktigt än.
Började med att jag blev extremt hostig igårkväll, ännu värre än den jag hade innan. Imorse när jag vaknade var ena ögat igentäppt och näsan rinner och den där jäkla hostan alltså.
Usch!!, Barnen är påväg till förskolan nu, väldigt glada var dem..har ju varit långhelg för kidsen då ddem var hemma i fredags.
Har inget roligare att skriva än så här..eller jo..
vet ni att dem gjort om Bambi toalettpappret, A tror mig inte...gör ni?
Jag vet inte riktigt vad som var annorlunda innan, men jag har för mig att på förra rullen var det ett helt lamm och inte bara huvudet. Hahahha
Fråga mig inte hur jag kom att tänka på detta och VARFÖR jag har ett foto på en bit papper.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha.......... de har ju definitivt gjort om det om det heter Bambi nu, för innan hette det Lambi;-) puss!! Dejt i veckan?

2011-05-16 @ 09:09:40
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

HAHAHAHAHAHAH....det tänker jag inte ens ändra hahaha. Ja en dejt i veckan absolut. HÖrs lejter. puss

2011-05-16 @ 11:01:30
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0