Studiebesök

Sitter hemma och räknar ner till jag ska iväg. Ska på trist studiebesök med skolan. Sen ska jag hem och skriva VG-MVG uppgiften på datorn och skicka in...känns riktigt stört att jag har blivit en sån som gärna tar mig an extra uppgifter när vi redan har alldeles för mycket på schemat haha.

Ikväll ska A spela bandy, jag ska träna när han kommer hem sen är det fredagsmys!
Yay!

Sitter just nu och lyssnar på Thomas Järvheden hahah...jag älskar hans låtar, sjukt roliga.



Skulle lägga in lite bilder men blogg.se verkar inte vilja samarbeta just nu. Trist!

Ja ja..lejter alligator..(måste sluta skriva så..)

Puss


Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

2 Asti inköpta till Ystad, bara så du vet... :)

2011-03-18 @ 14:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0