Nytt i garderoben

Ja asså sjukt tråkigt att skriva vad jag köpte idag utan bild..trots att jag har kläderna på mig just nu men minnet är fullt i datorn. Måste lägga över bilder på den externa hårddisken men hittar inte den.
Men skriver nu och lägger in en bild en annan dag. Oki?

Det blev ett par beiga chinos och en blåvitrandig trekvarts tröja med båturringning(?)
Välditg vårigt och härligt.
Vita tygskor till detta när vädret tillåter...ajm lööövin it.

Julia har feber och hostar jättemycket...ingen förskola för henne imorrn.
Min Hemtenta ska lämnas in i imorrn...elternativt skickas in via mejl.
Allt beror på vad jag hinneer ikväll.
Jag är inte helt färdig..har ett avsnitt kvar. A är borta hela kvällen på ölporovning och jag antar att liten Julia kommer stöka under kvällens gång = ingen tid eller ro till plugg.

A skulle vara hemma vid 20.30 förhoppningsvis och då måste jag verkligen skriva allt på datorn. Änsålänge har jag bara skrivit anteckningar och i olika block...så allt ska sammanställas.

Känner verkligen inte för det idag.
Vabbar jag imorrn så hade jag hela dagen på mig att skriva...eller ja i den mån Julia låter mig sitta vid datorn. Men jag missar också en lektion i social omsorg. En kurs man helst skulle vilja slippa.. TRIST döööööötråkig..jadajada...så hade varit skönt med vab. Vi ser helt enkelt. Men jag känner stressen lite grann.. ;)

En annan kul grejj föressten. Har beställt ny klipptid hos en annan frisör såklart. Den 16:e ska jag bli fin i håret. Tjohejj!


Puss så länge.


Kommentarer
Postat av: jenni

Stackels Julia, igen, är det inte tänder så är det feber, otursförföljd liten tjej. Skönt med vab imorrn, är hon inte för sjuk så kanske en lunch med mej och Love på stan? KRAMEN!!!

2011-03-03 @ 18:01:38
Postat av: Katarina

Fast du kan inte ta ut vård av barn när du studerar, så att kalla det vab är felaktigt.

2011-03-03 @ 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0