Måndag idag

Helgen har sprungit förbi coh vi har hunnit med att göra en massa!
Igår fick jag en akut tid hos tandläkaren för jag hade sån fruktansvärd tandvärk. 4 bedövningssprutor fick jag ta innan det ens tog och då hjälpte det inte ens speciellt bra.

Hålet hade gått genom ner till nerven därav den akuta smärtan. Har ju en tandläkartid inbokad tll på måndag men jag kunde inte vänta. Dem lagade den provisoriskt men jag tror jag tar väck den för annars måste den rotfyllas och grejjas med en massa..och det var kanske inte ens lönt sa hon ifall nerven var död osv. Det är ju tanden längs in i munnen så det kan väl kvitta.

Skit i det nu... tanden känns bra nu iallafall..
Idag har jag varit i skolan..vi läser om läkemedel, har haft betygsmöte i Medicins grundkurs..jag ligger jäkligt bra till..bara att hålla sig där också. Mina inlämningsuppgifter ska skrivas på dator ikväll och skickas in. På fredag ska jag på studiebesök, hoppas få svar på många frågor som kan hj'lpa mig med mitt fördjupningsarbete.

Till helgen åker vi till Ystad Saltsjö Bad och kopplar av... Jag och A firar 1 år som gifta. Micke och Maja följer också med.hahahaha. Mysigt!

Annars..?..
Det vanliga... barnen börjar bli friska...Jamie är jätteduktig med sin medicin och Julia har kommit in i en ordentlig trotsålder. Yay!

Hörs lejter ...



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0