HLR utbildning

Vi har haft det hela dagen idag. Jag har tagit certifikat i HLR innan men det var på det gamla sättet och det gäller att vara uppdaterad.

Det gick bra idag...har räddat dockan så in i nödens många ggr att jag har blödningar i huden på handen..det ni!

Jag klarade det och det känns alltid bra att ha fått sig lite övning.

Idag är det fredag och fredagsmys för hela slanten. Jag hämtade barnen på vägen hem och nu väntar vi på Pappa A.
Imorrn ska vi landbruksmässan? A fick biljetter till morgonen då barnen kan rida på ponnys och annat skojj. PÅ kvällen kommer Malin, Sebbe och kaylee hit och käkar och Malin ska slinga mitt hår.

Nu gör mina barn en massa hyss ...gotta go

Puss


Kommentarer
Postat av: Moster

Du får inte lägga in sådana suddiga bilder, tror ju att min syn blivit ännu sämre haha!!! Ha en mysig fredag!! PUSS!!!

2011-03-25 @ 16:15:47
Postat av: Stina

Heej! Ja vad kul att se dig också :)

Självklart får du lösen, skriver det i epostraden!

ha en mysig lördag! Kram

2011-03-26 @ 18:41:47
URL: http://stinolino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0