Hello Hey

Har precis skickat in ett färdigt arbete till läraren. Fy den blev så jävla dålig hahaha. Hatar denna kursen och den är si fruktansvärt ointressant. Har ett stort prov på hela kursen på tisdag nästa vecka och sen är det klart!!! Men va fan jag hoppas innerligt att jag får Godkänt men läraren är så jävla tuff, kall och svår. Inte ens min charm har kunnat mjuka upp henne. Men ja ja.

Imorrn har jag en sista inlämning till Medicinsk Grundkurs sen är den kursen slut och jag hoppas på ett bra slutbetyg.
Imorrn ska jag på arbetsintervju och även på måndag. Spännande. =)

Annars? Jag har tvättat fönsterna på balkongen idag, vi kan äntligen se ut. Jag har också planterat pansér i fina krukor på balkongen. Mycket vårigt och händigt av mig.

Vill också passa på att Gratta söstaste Kaylee på födelsedagen idag!!..3 år..hipp hipp hurra!
På lördags ska vi på kalas och fira henne, Jamie längtar  redan.

Puss puss så länge

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack. Kaylee längtar oxå. :) Vad är detta för intervjuer?? Har vi inte hört talas om ju.. NYFIKEN.. haha. Får tvinga det ur dig på lördag annars. Kramar

2011-04-01 @ 00:13:26
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0