Gooooodmorgon

Idag börjar jag 12.30. har bara redovisning idag..eller ja bara och bara. Blev klar med mitt arbete inatt. fy fan..trött är jag. Men jag tror jag fick ihopa ett rätt bra arbete faktiskt. Tack vare hjälp från Jenni!!!

Jamie och Julia vaknade vid 23.30 inatt och kl 00.30 tog jag Julia och gick in och la oss i stora sängen. Julia satt upp till kl 02.?? innan hon deckade. Helt sjukt!! A hade lyft in Jamie i hans säng kl 03.00 efter att han trillat av soffan hahah.

Det går föressten bra för Jamie med att somna själv i sängen. Vi går bara in och säger godnatt och ger vällingen och så somnar han. Så skönt!

Nä om man skulle klä på sig, ska strax bege mig till skolan. Jag måste nämligen skriva ut mitt arbete och "träna" lite på redovisningen hahaha.


Kolla blåmärket. Det är efter HLR utbildningen. Det är inte lätt alltså.

Hörs lejter alligator. Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

Stackars er, vara uppe så mitt i natten;-( Tur att ni hade sovmorgon idag då;-) Blir det IKEA med småttingarna i morrn? Puss!!!

2011-03-28 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0