God Natt

Har skickat in Diabetesarbetet. Imorrn skickar jag in Social Omsorgsarbetet. Hann inte renskriva det idag. Micke och Maja kom hit för lite hockey och jag fick en kompis att titta på En unge i minuten med. Barnen sover gott i sina egna sängar. 3:E natten för Jamie i sitt egna rum, dock somnar han först i vår säng än så länge sen lyfts han in i sin egen säng ocj vaknar där. Vi tar det succesivt.

Dags att släcka ner, imorrn ska jag träffa Natta och Janina för att käka lunch och göra vårt grupparbete om Hjärnhinneinflammation som ska lämnas in nästa vecka...Pheew..det är mycket nu.



(jag vet..fortf...gamla bilder...ska bli bättre ;))

Godnatt,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0