Freitag!

God kväll...
Jag sitter i soffan och A sover bredvid mig,...som vanligt. Alltid lika kul att mysa ihopa med honom en fredag ahahha,
Var i skolan hela förmiddagen..tog en snabb shoppingtur och stötte på Jenni och Love istan innan jag hämtade barnen på förskolan.

Har inte något speciellt att skriva dock,..ville bara´önska alla en god helg!

Imorrnbitti ska jag träna sen ska vi nog till Ikea och kupa garderob..kanske ;). Fick ett fint bidrag av A´s föräldrar till det som en liten inflyttningspresent som vi såklart tackar och bugar för. Annars blir helgen lugn. Jag är klar med nästa veckas inlämningar..ska visserligen skrivas på datorn men annars är det klart...så helgen betyder ledigt och massa mys med trotsbarnen!

Julia har kommit in i sin 1,5 års trots och den är riktigt härlig..NOT!

Nä dags att ruska liv i A och fråga om han vill se film haha.

Godnatt vänner!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0