bilder

Jag vill så gärna lägga ut bilder men somsagt, har inte fått tummarna ur rövva och lagt över bilder på dene xterna hårddisken än...men det kommer snart!..lovar!

Ville visa en bild där Jamie duktigt visar att han minsann tar sin penicillin alldeles själv!...
Ville också visa värdens finaste bild på A och Julia som jag av misstag råkade ta igår...
Vill också visa en helknasig bild på mig..men det kommer ;)

Ni får helt enkelt föreställa er ..
(jag vet att det är urtråkigt med inlägg utan bilder...så ni får en annan..)



Här har ni mig...en bild jag aldrig trodde jag skulle våga lägga in på bloggen..men varför inte liksom?...ni som känner mig såg ju mig in real life..tänkt att jag just då inte såg hur stor jag var...nästan 32 kg mer än jag väger idag. Jag gick upp 28 kg varav ca 12 -13 kg var vätska. Dem 12- 13 kilona gick jag upp dem 4 sista veckorna. Läskigt med HF.

Nu väntar vi på Jenni...dem borde komma alldeles strax!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0