SommarLOV

Idag vart det avslutning, jag missade den...eller nä jag lät bli att gå. Lärarna skulle bjuda på kaffe, jag dricker inte kaffe. Istället vaknade jag med världens huvudvärk som fortfarande sitter som berget!!!
Jag drog en lättnads suck imorse när jag insåg att jag har uppehåll från skolan i sisådär 10 veckor. Det behöver jag. Jag behöver ladda om, hitta tillbaka till det jag en gång kände när jag väl hade valt vad jag skulle bli. Tror att det som tynger mig är att jag knappt kommit någonvart. Jag vill ju bli SSK och sedan Barnmorska men det skulle jag helst velat bli igår inte om ett par år...
Skit i det... jag har 4 månader kvar i skolan sen är jag KLAR!!! då är jag USK och det är inte fy skam.
Jag kan iallafall stolt säga att jag klarat denna terminen med bravur och med bra betyg. Jag är faktiskt stolt över mig själv. Sommarvikariatet blir nog bra för mig, erfarenhet kan man inte få för mycket av och det är en bra förberedelse inför den stundande 6 veckorspraktiken som kommer i september på Sjukan.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad duktig du är söta flicka! :)

Förstår att du tycker vägen känns lång, men det kommer gå så himla fort! Tro mig! Och det är en STOR fördel att du läst till uska när du börjar ssk utbildningen! Kommer gå galant för du ÄR grym! Och jag paxar dig till min kommande förlossning! (nej, är inte gravid) men någongång i framtiden! Jag får helt enkelt vänta tills du är färdig barnmorska haha!

Puss och njuuut av sommarlovet!

2011-06-09 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0