Skola, läkemedelsutbildning, Jobb

Godkväll!
Kom hem för en liten stund sen, hela familjen har varit hos Mimmi och Jimmy. A har hjälpt dem med tält och grejjer i trädgården inför det stundande bröllopet.
Kidsen sover, nybadade och med klippta naglar. Skönt!! Jamie´s tånaglar var extreeeeeemt långa, riktigt nääääästy.
Vart i skolan en kortis idag, redovisningen gick bra, jag slapp ta upp mitt fall men lyckades trycka in nån mening någonstans, jag är grym. Hade samtal med Häxläraren, hon gillade min uppgift som jag lämnade in en vecka försent..eller nä hon tyckte faktiskt att den var riktigt bra!!! Tentan fick jag Godkänt på men när vi snackade så sa hon att hon nog skulle tänka om och sätta ett VG istället ;). Hon vart nöjd, jag likaså.
(bilden är tagen av Jamie, jag älskar den!..den är liksom ren. bra skärpa och ett fint motiv...undra hur han har gjort..hahhaha)
Min arbetsledare ringde från jobb idag, börjar på fredag kl 07.00. Jag gäääääspar redan. Min buss avgpr alltså 05.59 härifrån, anländer 06.37. ca 5 minuters promenix. ännu mer Gäääääsp!! men nu ska det tjänas pengar. Sen ska jag äta sushi så det ryker ur öronen på mig ..BARA för att jag kan. ( jag ska alltså äta mer sushi än vad jag redan gör= mycket sushi).
Var på sista läkemedelsutbildningen idag, klarade mig galant på kunskapstestet. Jag är absolut redo för delegering..eller ja först vill jag såklart se utförandet lajv så jag kan det i praktiken också.
Imorrn är det avslutning, sen Sommarlov...men jag ska såklart jobba heeeeeela sommarn. INGET ledigt. Det ät stört!!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

De där tidigare morgnarna är inte mänskliga. När jag jobbar morgon ska jag vara ombytt och klar i Lund 06.45. Undrar vem som kommit på så tokiga tider? Antar att det handlar en del om att ingen vill jobba hur sent som helst in på eftermiddagarna. Svår balansgång det där.



Det verkar vara lång resväg för dig. Var är det du ska jobba?



Kram/Jenny Rehov

2011-06-08 @ 21:30:20
URL: http://idetgulahuset.blogspot.com
Postat av: jenni

Nä, fy för tidiga mornar, men hellre sluta tidigt än att jobba kväll. Eller som jag jobba natt;-) Har du redan gått bredvid, eller är det det du börjar med på fredag? Skön mjukstart i alla fall;-) Vilken tid är loppisen på lördag? Hör av dig.

Puss!!!

2011-06-09 @ 06:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0