Godkväll

Hej hej i stugorna!!
Gårdagens läkemedelsutbildning var ren upprepning för mig då jag nästan precis läst om det i skolan men repition är bra då vi har ett kunskapstest nästa vecka och sedan delegering därefter.
3 timmar kändes jäkligt länge när vi satt och tittade på powerpoint men det var viktig info och dessutom bjöd dem på godis under tiden haha.
Fick träffa en annan sommarvikare som kommer jobba i min grupp, hon verkar sjysst!
Häromdagen var jag klädd i detta, en "outfit" som går varm här hemma. Enkel och stilren.
Älskar skjortan och älskar färgen.
Varför tog jag upp det nu?! för att jag måste dela texten med bilder och jag har inga nya just nu.
Händer inte så värst mycket spännade i mitt liv för tillfället. Jag har skolan och dem sista grejjerna som ska göras och lämnas in innan sommarlovet. Som idag tex. har en uppgift som ska vara inne senast 00.00. jag har skrivit lite grann men tänkte snart sätta mig och pula med det, går nog rätt snabbt.
Imorrn är det röd dag och A ska spela golf, jag och kidsen åker nog hem till min mor om vädret tillåter. På fredag skulle vi nog hem till Mimmi och Jimmy. På lördag blir det examensfest för Sophie som blev Sjuksyrra idag!! sen är det familjemys resterande dagar innan jobb, skola och förskola är igång igen. på Måndag ska Elias ha 3 årskalas!
Bjuder helhjärtat på en bild på min orakade, svettgiga bättre hälft!!
Ååååååh vad jag älskar honom, han är bäst. Bäst, bästm bäst =)
Nä plugga kanske?..Oooh greys anatomy först. Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0