Betonglekplatsen och Examen

På lördagen bestämde vi att vi skulle gå till betonglekplatsen, på torget skulle där också vara försälning av frukt och grönt och blommor och annat smått och gott. Små butiker här i Limhamn hade stånd där dem sålde fina lyktor och annat fint. Vi köpte med oss fika till lekplatsen.
Lite törstsläckande under tiden man leker, man vill ju inte förlora tid.
När vi lekt klart på lekplatsen promenerade vi hem igen och käkade lunch ute på gården.
Julia har riktiga sommarben, bara och med skrapsår på knäna!
När vi käkat lunch, gick vi upp och gjorde oss irodning. Jamie skulle lämnas hos Farmor och Farfar för att sova över och resten av familjen skulle till M&M för en liten fördrink innan vi skulle till Sophies examensfest!
Jag och min Älskade Maja står och väntar på bussen! Jag fick låna klänningen av Maja, supersnygg!!
Ser ni mitt hår?!?!
Ja är blond, eller nja snarare gul/Orange..men det ska ta sig. Tänkte jag skulle testa, var så trött på håret så dags att testa något nytt. haha
Hemma hos Sophie fick vi jättegod mat och njöt av gott sällskap hela kvällen. Julia skötte sig exemplarsikt och hon var klädd i sin fina Ralph Lauren klänning men jag glömde kameran såklart. Hon somnade i sin vagn runt 10 tiden och sov till 9 imorse, då var vi ändå kvar hos Hagman och SOphie till 01.00 typ och sen tog vi två bussar och gick en bra bit sen klädde vi av henne och la över henne i sin säng. Hon vaknade inte en ända gång, superskönt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0