Vill göra något!

Vet ni, jag är så fruktansvärt sugen på att göra något!
Jag menar då något drastiskt, typ starta eget. Vad det isåfall skulle vara har jag INGEN aning om, men ja ni fattar. Jag vill göra något!
Jag vill bara bli klar med min utbildning och se hur jag trivs att jobba på sjukhuset (om man får jobb där såklart...) för tänkt om jag vantrivs och inte alls vill jobba med det?!
Tänk om jag vill stå och pilla i butik, eller sitta på kontor och knappa på datorer hela dagarna. Somsagt, jag vill bara bli klar med detta året..jag är så¨satans nyfiken på vad framtiden har att erbjuda mig. 2012 kommer bli ett spännande år!
.....
Så här blir det alltid när jag är ensam, då börjar hjärnan snurra och jag funderar så det knakar... vad vill jag bli när jag blir stor?
Jag är så fruktansvärt otålig, jag vill helst att saker och ting ska hända på direkten. What to do?
Nu kommer A,..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0