TGIF

Idag har jag varit och hälsat på min fina lilla systerdotter Klara och lämnat över en liten present och så packade jag med mig lite kläder i strl 62 som har varit Julias.
Jag fick byta blöjan och den där nasty thingen called navelsträng satt kvar, den är mycket mycket nasty.
Klädde på henne alldeles förstora kläder i strl 56 och fick ge henne lite mat på flaska så morsan fick vila boobsen... vilken sötnos!!
Ahmen sluta, jag vill käka upp henne!
Hon är så yttepytte, dessutom luktar hon gudomligt.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Jag ljuger om jag säger att jag inte är sugen men jag är ärlig när jag säger att jag inte vill ha ännu en vilding än hahah. Skönt att man kan resonera själv och inse sina begränsningar hahaha.
Nu ska jag laga Korvstroganoff åt familjen och Faster Sandra och kusin Tilda kommer också och äter.
Ha en underbar fredag..
Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja hon är ju bara sötast det lilla livet;)

2011-07-08 @ 19:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0