Sovmorgon

Godmorgon..
Allt bra?
Jag och A har aldrig delat upp helger eller liknande så vi var varsin sovmorgon utan det har mest fallit naturligt att man turas om då och då, oftast har vi stigit upp tillsammans med barnen. Men i förrgår var jag såååå trött så jag bestämde att vi skulle få varsin sovmorgon denna helgen. A fick välja mellan fredagmorgon eller lördagmorgon, han tog lördagmorgon. Vi bestämde att vi skulle få sova till 1o utan avbrott. Jag njöööööt igår! tur att jag fick fredagen iom jag skulle jobba kväll därefter. Nu ligger A och sover, Julia vaknade 7.30 och Jamie runt 7 tiden. Det får vara okej men lite ångest har jag när jag tänker att fr om imorrn to m 6 dagara framåt börjar jag 7.00-15.30 vilket betyder att klockan ringer 05.10...gaaah!!!
Skit i det nu...IDAG ska jag Njuta av att jag faktiskt är ledig. Jag tackade ja till att jobba ikväll också OM jag fick ledigt på måndagen istället, dem försökte fixa det men det gick inte så jag fick vara ledig idag ändå.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Solen skiner idag, ska det bli varmt tro? är det strandväder?...ser ut att blåsa en aning.
Jag tänkte visa vad jag bunkrat upp med nu till hösten för barnens del i klädväg. Jackor och vindbyxor är inhandlat... men det får bli senare!
Nu ska jag plocka undan lite och sen ska jag duka fram frukost lagom till kl blir 10. Är det lördag så är det!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0