Köpa tid?

Jag skulle behöva fler timmar på dygnet. Jag hinner inte med någonting!
Igår jobbade jag kväll och vi fick så sjukt många larm och blev färdiga sent!! ångesten var grym när jag äntligen satt på bussen påväg hem...jag skulle jobba morgon idag. Jag var såååå trött när klockan ringde imorse. Men 4.30 h är ju helt okej med sömn haha. Det kändes enormt tungt att cykla idag, benen brände i uppförsbackarna..men det är najjs.
--------------------------------------------------------------
A och barnen har semester, första "riktiga" dagen idag. Kommer han överleva? haha..jag kommer fr om nästa vecka INTE att jobba 6 dagar i veckan utan bara 5 och sen ledig en dag..jag längtar.
Bloggen blir somsagt lidande, men misströsta inte...jag kommer att komma tillbaka! jag lovar.
Puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0