Jag tröttnar aldrig

Vi har nog grillat i en vecka på raken och jag tröttnar inte. Såååå gott!!
Har precis färgat utväxten och tror det blev helt okej, får se när det har torkat. Jag bara MÅSTE till frisören och klippa mig, skatbo är vad det är.
Imorse vart vi och handlade lite mat på Willys, käkade sedan frulle och vid lunchtid körde vi efter Mark, Li och Lovisa till Höllviken för att gå på¨Vikinga grejjen som pågår där just nu..det blev inget så när vi kom dit åkte vi hem igen. Hutlösa priser för lite vikingamarknad, icke! Vi körde kosan mot IKEA där jag och Li gick och drömde för att sen hamna i grillen där vi käkade den obligatoriska IKEAkorven. Jag tror att hela Malmö var på IKEA idag. Jag har ALDRIG sett så mycket folk i det varuhuset innan och då har där ändå varit smockat många ggr förut.
Efter mat i magen körde vi vidare till RUSTA, och fick köpt sopsäckar hahahahah.
Vidare hem för grillning såklart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0