Wow vilken trötthet

Det var evigheter sen jag var uppe innan 7.00. Jag är helt slut. Tror ni jag gick och la mig itid igår?...nope, 23.56 la jag mig i sängen alldeles för pigg. 00.10, precis när jag börjar bli lite trött ..vaknar Julia. Ledsen som bara den och vägrar somna om.

Jag får gå upp med henne och lägga mig i soffan ...01.30 snarkar hon och då kan jag lägga henne i sängen.

Trött är bara förnamnet av vad jag är idag.

Rinde förskolan nu på morgonen och bad om att få lämna barnen 07.30 istället för 07.45 och det gick bra. Najjs.

Alla är redan färdigklädda så vi väntar bara på att klockan ska bli runt 07.15 så vi kan klä på oss ytterkläderna. Det är sjukt. Effektivitet på hög nivå;)

Idag blir en lång dag!



Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lycka till söta studenten! Sjukt imponerad av din effektivitet.



Imorgon åker vi och resevagnen till Egypten :)



Kramkram.

2011-01-12 @ 10:28:07
Postat av: Mimmi

KLART jag vet att Jamie älkslingen är fruktansvärt älskad, önskad och välkommen! Jag vet hur mycket du verkligen älksar båda dina barn, och du är en underbar mamma till dom båda!!!



Dessa mammorna var av en helt annan kaliber än du om vi säger så... pust!



Saknar dig.



Pöss

2011-01-12 @ 15:47:43
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0