Vår Jamie

..han var alldeles hängig när vi hämtade honom och vid 17 tiden var han helt slut och bad om att få gå och sova...sagt och gjort. Han vaknar från och till med feberfrossa trots alvedonen. Hostar som attans och varm som bara den...liten kille...känner inte igen honom.

Julia sover hon med...hostar konstant...

Magsjukan går fortfarande på förskolan tydligen och jag är panikrädd. Går runt och tror att jag mår illa. Julia är så fruktansvärt mottaglig för magsjukor har vi konstaterat så jag förväntar mig att hon vaknar inatt av kaskadspyor.

Jag vill gråta. Jag hatar denna irriterande sjukdom.

Jag har äääääntligen blivit av med mitt skit.. (höhö)
Har mycket skola nu..som är fruktansvärt viktigt och jag vill inte missa 1 sek!

Nu blir det sen middag här hemma...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jäkla sjukdomar som sprids så fort!



Krya på er allihopa.

2011-01-25 @ 20:45:26
URL: http://www.finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0