Skit och bajs

Jag har säkerligen UVI. Måste till Vårdcentralen imorrnbitti och få utskrivet antibiotika.
Inatt hade jag så jävla ont och kissade var 5:e minut i nästan 3 timmar.
04.30 deckade jag av ren utmattning i soffan.

Imorse kändes det bra igen så jag lät bli att åka och kolla upp det..men nu börjar det komma tillbaka och jag håller alla tummar och tår på att jag slipper samma skit inatt som igårnatt men jag ska definitivt till Vc imorrn!!

Nu ska jag slänga mig i soffan..återkommer imorrn med lite roligare blogging!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Naw stackare. håller tummarna att det inte är uvi. Tittar ni förbi på lördag?? Hade varit apkul om ni kunde komma. Tänkte mig runt 6 tiden. ha de fint. kramar

2011-01-06 @ 18:24:49
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0