Puberteten

Nu har jag tydligen kommit i puberteten!
Jag har fått 3 finnar på hakan!!!!...whoooooot?!
Jag får aldrig finnar...
Är det här bara början?
Jag som inte klarar av prickar och ruvor på kroppen MÅSTE riva bort det. Så det har jag gjort med dessa tre finnar och nu blöder dem och jag ser ut som en prickikorv på hakan. Inte så jättesnyggt direkt.

Snart kommer A hem, han har kört och lämnat svärpäronen på kastrup. Dem flyger till Egypten idag. Kul för dem! =)

Föressten..vet ni vad jag är trött på...skitsnack. Och förutfatttade menigar och slutsatser.
Bara så ni vet.
Ha en fin söndag.



p.s..denna killen har slutat med napp! (förutom på natten)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0