Kul med hår







Som ni kan se så har Julia rätt "kort" hår i nacken. Det är för att hon skalade av rätt så mycket av håret där bak när hon var liten. Nu har det dock vuxit rätt så bra och är tjockt och vågigt. Men håret över och framtill är tunnt och långt. Hon lite samma frysir som jag. Uppklippt i nacken och längre där fram ;).

Jag älskar iallafall att pilla med hennes hår. Prova olika uppsättningar. För inte så längesen provade jag inbakade flätor på henne och det gick rätt bra. Annars är det nån fläta i luggen, tofs på huvudet, hästsvans bak/knut eller två tofsar. Annars en klämma i luggen. Men iadg testade jag att bara sätta upp halva håret och låta det tjocka/korta få ligga i nacken och så på med en fin rosettklämma. Tyckte det blev jättesött. Inte så snyggt gjort kanske men ändå ;). Inget hår i ögonen är ju liksom det vi är ute efter bara.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hon e jättefin i håret :)

2011-01-05 @ 21:50:30
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0