God kväll

Tjabba, tjejna hallåj

Sitter och käkar popcorn och dricker PepsiMax. Finns inget smågodis hemma varken idag eller igår. Riktigt sugen men men haha.

Har packat skolväskan nu och fixat med massa papper som skolan ska ordna imorrn. Är superstressad över allt som måste fixas snarast!!! får lämna barnen en kvart tidigare imorgon och ta den tidiager bussen till skolan, hoppas det är okej för dem. Antagligen inte men jag måste verkligen ordna med mitt kort tidigt imorrnbitti så jag kommer till lektionen i tid!

Har det rätt chill dem här 4 veckorna som denna kursen varar. De 3 första veckorna går jag ons och fre 8.30-15.30 och resterande är egen studietid. Och det lär behövas för varje fredag ska onsdagens lektion redovisas.
Sista veckan går jag mån, ons, tors och fredag. Måndagen där efter i februari börjar Medicinsk grundkurs. Den är KUL!

Nu ska jag kolla på fortsättningen av Rush Hour... den är faktiskt riktigt rolig hahah sen blir det hopp i säng. Ska försöka gå upp 06.30.
Önska mig Lycka till ;)



Puss


Kommentarer
Postat av: jenni

Ja men gud vilken skön skola du går i;-) Men det blir ju skönt för barnen då behöver de ju inte upp så tidigt alla dagar i alla fall. Men då kan vi ju dejta någon dag nästa vecka, typ tis? Puss

2011-01-11 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0