Bajj bajj vagnen

Nu är vår Emmaljunga Nitro City såld. Vi hann ha den i 2 månader men knapp använt den. Inte lönt med en sån robust vagn när Julia går på förskolan om dagarna.

Vagnen ska skickas så det gör A på måndag!

Kommer sakna den... den är såååå fin.
Så nu är det ssita vagnen som kommer köpas och det är en Scooter. Emmaljunga scooter sen är det slut på det roliga haha. Inga fler vagnköp... jag ångrar att jag inte köpte bugaboo bee:n för den skulle jag ha velat testa. Varför jag inte köper den nu iställer för en scooter?

Vet inte ...

Nä men jag är inte riktigt säker på om jag älskar eller hatar den. Den har ju ett väldigt speciellt utseende.

Idag blir det till att packa lite fler kartonger, vi flyttar ju snart. KUL!

Julia är rätt duktig på att packa ur det jag packar i så man får passa på när hon är och busar gärnet på förskolan.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

wiiiie, och jag får en ny vagn ;o) eller jag, den är till Joline och inte mamman, även om man ibland önskar att jag själv kunde sitta i den på stan, hehe!



Willysblöjorna har vi inte testat så det vet jag faktiskt inte. Vi ar alltid kört libero.. men har även testat euroshopper pga priset dom har MEN dom var så slappa i ryggen så dem gillade vi inte.. liberos sitter ju åt runt om på ett helt annat sätt :o) Libero is tha shit!



Krya på er!

2011-01-27 @ 09:32:57
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0