Varning

Klipp er INTE på Hair Biz i Västra Hamnen.
Jag hade ju en bokad tid igår kl 17.30 ..kom dit 17.20 men där var helt mörkt!!

Ringde henne och så säger hon för det första -"ojj vad tidig du är"..eeeh jag ska vara här om 10 minuter!
Hon fortsätter sen och säger att hon blev sjuk inatt och att jag tyvärr får boka om.
EEEEEEEEEEEEEH säger jag.
Hon fortsätter... ja jag glömde kalenderna på jobb så du får ringa och boka om dig imorrn.
Jag kanske har en tid på söndag...men då kan inte jag sa jag. n men då finns det nog inga tider förrens om 4 veckor!!!!
Det är inte bara du som har fått boka om.

Jätteotrevlig.

Jag kom hem igen och grät en skvätt i A´s armar..för jag hade verkligen sett framemot att fixa håret och vara fin till helgen. Nä så där tänker jag absolut aldrig någonsin klippa mig.
SKIT Hair Biz!

Vi åt lyxiga godsaker igårkväll när barnen sov och drack lite vin till. Vardagsmys is the shit.



Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Näää så tråkigt! :( Så kan man ju inte bara göra...

Men va mysigt med vardagsmys!

Puss!

2011-02-10 @ 15:49:31
Postat av: Annelie

Tack! SHIT vilken skitfrisör!

2011-02-10 @ 21:45:01
URL: http://liveandlooove.wordpress.com
Postat av: josefine

Tror att hennes namn är Monica och hon är verkligen jätteotrevlig! och framför allt väldigt slarvig. kanske beror det på okunnighet eller så är det pga ointresse. snacka kan hon och allt låter jättebra men hon är inte alls noga med hur färg eller klippning blir.

både jag och min vän blev missnöjda och hon var inte alls hjälpsam med att rätta till felet/felen.

du ska nog vara glad att du inte kom dit!

aldrig mer HairBiz!

2011-05-26 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0