Pluggedugg

A är ute och svirar och jag sitter och pluggar.
Eller nja han är inte ute och svirar men dock är han iväg en sväng och dricker öl. Då passar jag på att plugga inför måndagens grejjs.

Ska träffa Natta och Janina istan imorrn och sammanställa redovisningen och lägga till och ta bort på inlämningsbrocshyren som vi håller på att göra.

Eller jag har börjar med den. Vi skriver om Gallblåsan och Gallstenssjukdom. Alltså gallstensanfall och operation. Uppgiften är att skriva en broschyr till patienten om detta. Riktigt kul.

Har kluddat i mitt block ett tag men tänkte börja skriva på datorn nu, det är faktiskt mycket lättare. Skriver ut ett utkast till tjejerna så dem kan granska mitt work imorrn.

Nä dags att få lite gjort.

Puss

Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Ja du har nog rätt om vikten:)

Vad roligt att du skrev hos mig nu har jag ännu en blogg att följa.



kram

2011-02-16 @ 07:26:04
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0