Idag blir jag en annan

Snitsig rubrik va?!

Idag är det dags för frisörbesök...jag vet färgen men jag vet inte frillan. Å ena sidan vill jag behålla längden för den är rätt fin..Å andra sidan vill jag förändra mig lite. Hatar att se likadan ut hela tiden. Kul med förändning och förnyelse. Men jag klipper mig absolut inet kortare än så jag hade det i somras. ..dock känns det trist med samma frissa.

Ge mig förslag någon?!

Idag har vi självstudier så jag ska ska se till att få färdigt inlämningsuppgifterna idag så jag slipper det i veckan.


Mitt fina platta hår. Är snart ett minne blott.
Fotograf? ; Jamie.
Vad jag gör? ; Sträcker mig efter Julia.

Puss

Kommentarer
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

Jag tror det blir bra hur du än väljer att göra! dags för mig att klippa kort, KORT snart oxå.. Men jag jag tvivlar inte. Det blir så!! :o)

2011-02-09 @ 09:09:52
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Postat av: lovisa

himla söt header!

2011-02-09 @ 09:27:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0