Hemtenta

Fick hemtentan igår, den ska vara inlämnad i början på Mars.

Den är tuff men skitkul!

Jag pluggar verkligen det jag vill, det jag brinner för.
Har alltid haft som mål att utbilda mig vidare efter jag är klar med Usk utbildningen och har börjat jobba som det..för vill jag jobba som Undersköterska för alltid?
Kanske... har alltid haft som mål att i slutändan bli Barnmorska ..men jag kanske nöjer mig med USK. Vilket jävla härligt arbete.

Men jag gissar på att jag om några år sitter i skolbänken igen och pluggar till SSK och sen vidare till BM.
Det är första gången i mitt liv som jag verkligen läser och pluggar det jag tycker är kul..vilken skillnad!!!

Hemtentan ska jag börja med såfort vi är klara med grupparbetet som ska lämnas in och redovisas på måndag.

Onödig info men det var bara min tanke just nu =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sophie

du kommer bli en grym uska! och ssk och bm också för den delen! för du har ett stort fint hjärta :)

2011-02-15 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0