Hemstudier

Har en liten paus i mina studier.
Var tvungen att platta håret och sminka mig för jag hann nämligen inget av det imorse. Fattar inte ens hur jag vågade gå till skolan när jag såg ut som jag gjorde hahah.


Galet foto


Fjårtisbild fick jag till..(inte svårt alls ;))



Kan störa mig nåt så enormt på min babylugg som började växa ohämmat efter jag slutade amma Julia. Den är vädigt centrerad och som tur är går den numer att platta med resten av håret. Innan var den för kort.

Föressten...är det bara jag som blir sjukligt festsugen när jag lyssnar på Grenade - Bruno Mars.

På onsdag blir jag blondie..hoppas det bara blir ytligt..annars kommer skolan gå åt helvete ;) Hahahah

En sak till...jag LÄNGTAR till lördag.
Micke och Maja ska ha sin 30 och 25 årsfest och alla kommer vara där. Barnen ska sova hos Farmor och Farfar så jag och A kommer ha riktigt kul!!! =)

Tillbaka till pluggandet var det ja!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0