Flyttkaos

Har jag berättat att vi är på väg att flytta?
Bara 3 veckor kvar...eller när 2 veckor kvar?

De har redan tagit bort vårt namn på postfacket och dörren så vi fick ingen post i fredags. idag hann jag träffa på brevbäraren innan han skulle gå och fick min post. tjohejj!.. han hade stått länge och letat efter vårt efternamn men nte hittat det..no shit.

Vi har lånat massvis med kartonger från syrran..flyttkartongen alltså. Och ska få låna fler..som tur är!! riktigt bra =)

Vi har iallafall tagit tag i packandet rätt så bra och nu bor vi i ett flyttkaos.


Bara en liten del av hallen.

Igår skulle jag ha något som redan hade hunnit packa ner. Det var skit. För vi hittade inte det hahah.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

Ojojoj. och snart ska vi börja packa också.. hua!! Men såå skönt sen när man fått in allt i nya placet å bara har finliret kvar för det är ju såå kul att fixa i nya hemmet :o)

2011-02-07 @ 16:49:41
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0