Fin besöket igår

Har ju glömt att berätta att Jenni, Viggo och Love kom hit igår och hälsade på.
Med sig hade dem en gottepåse till mig med fina saker..som ett grattis till nya lägenheten.
Jag fick en superfin kökshandduk med cupcakes, rosa slickepott, söta muffinsformar och servetter med cupcakes på..allt detta i en jättesöt cupcake påse. Ser ni den röda tråden?..
Jag älskar Cupcakes och syrran har uppmärksammat det =)

Jag gjorde iallafall lite lövbiff med pommes och vitlökssmör. URGOTT! (som Jamie säger).
Kidsen lekte och Jamie slogs...trist! Julia ville hänga med stora gräbsen och härma vad dem gjorde...


Skulle man kunna få ditt kex också, Love?


Julia roffade åt sig  boken som Love läste..och då tog Love snällt tillbaka den och så efter han hade gjort det..gjorde han världens sötaste grejj..han vände sig mot henne och sa nåt..som kunde ha menats som.."det var min, man tar inte någon annans saker"..lite sådär förklarande med huvudet på sne. Men det ltä som blaga googiliriuajel. Typ.

Ursött.


Så här såg det ut framåt eftermiddagen, trötta barn.

Tack för sället Jenni och barnen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0