Ännu ett bildlöst inlägg

Datorn ska fixas idag och jag längtar efter att få läsa bloggar. Hahaha..har sparat alla mina bloggar på den andra datorn så jag har nog missat en del inlägg. Har hemstudier idag. Vi fick en inlämningsuppgift igår som ska lämnas in på fredag. Hemtentan ska lämnas in nästa fredag och på måndag börjar ännu en kurs. Känns sjukt rörigt nu när jag knappt vet var jag har mina pennor nånstans...Ska försöka få iordning på det mesta idag. Mycket lättare att packa ner grejjer än att packa upp det. Måste köra med dammsugaren och våttorka idag också..blir jättesmutsigt iom man borrar och grejjer och barnen springer runt smutsen. Kidsen badade i badkaret för första gången igår. julia var i extas. Hon hoppade och snurrade och vurpade men blev aldrig rädd. Hon är helt vild. Jamie fick chansen att simma runt lite när Julia hade stigit upp ur badet. Vilken lyx för barnen med ett badkar. Slippa trängas i badbaljan där hemma. Skulle behöva tvätta men hittar inte tvättmedlet hahahahaha. Får se om jag lyckas få in bilder ikväll..annars får ni snällt vänta tills imorrn. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0