Alldeles för längesen


Jag sitter och är nostalgisk.
Julia har vuxit så snabbt på bara sin korta förskoletid. Hon har lärt sig prata på bara 2 dagar. Hon är ingen bebis längre och det märks.

 Här var hon en bebis, 2 månader och jag är rädd att jag har glömt för mycket!
Jag filmade Jamie alldeles för lite när han var bebis men har försökt filma Julia mer. Det räcker inte. jag har glömt att filma viktiga händelser. Man tror att foto räcker men filmsnuttar är så mycket mer.

Behöver jag skriva att jag lyssnar på Jamie´s doplåt om och om igen hahah.
Puss


Kommentarer
Postat av: jenni

Shit, att lära sig prata på två dagar är inte dåligt, då får hon lära sin lille kusin det, för det är han rätt kass på ;-) PUSS

2011-02-09 @ 16:40:16
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a och en 09:a

Asså hon pratar ju självklart inte flytande svenska. Men hon pratar med ord man förstår. Hon säger Kittla när hon vill att man ska kittla och Mejj när man ska kittla mer. Och lite sånt... men fråna tt ha sagt mamma bara till att kunna en massa ord från ingenstans är galet =).

2011-02-09 @ 18:15:01
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

vilkem sötpudding hon är å så duktig med sina ord!! Och du hur vart nya frissan på mamman i huset?? ;o) imorgon bitti kl 9 ryker mitt hår.. äntligen!!

2011-02-09 @ 21:30:31
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Postat av: Jenni

Ja verkligen superduktigt!!!! Ja hon får lära kusinen allt hon kan, tror nog hans prat lossnar när han me börjar på dagis;-) Men handen på hjärtat, så efter att ha haft två tidiga pratkvarnar så är det faktiskt rätt skönt haha!!! Kan vi försöka dejta med småttingar nästa vecka, ta litta foto och sånt? PUSS!!!

2011-02-09 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0