Tyst i huset

Barnen sover sen en timme tillbaka, A är ute och svirar och jag sitter och fläskar mig i soffan. Ska duka fram en liten skål med Kinapuffar och en burk ISKALL Pepsi Max.
..................................................................................
Fick ett sms innan idag från Finaste Kajsa! Max har blivit storebror till en liten lillebror...vilken Lycka! Jag blir så jäkla lycklig i kroppen när folk runt omkring mig får bebisar, eller ja folk över lag. Vilken grej det är !
Grattis än en gång Kajsa Bajsa...längtar efter bebisgos as jo know.

Imorrn är det avslutning i skolan, Rektorn, Tårta...ja ni vet. Sen kommer Sandra och Tilda en stund. Kvällen är icke planerad, jag hade först planerat vindrickarkväll..men jag ska jobba 7.00 på lördagen..sen så tänkte jag att jag kunde skjuta fram vindrickardagen till lördagen men så ringde dem från jobb idag och jag ska jobba söndag kl 07.00.Så tänkte jag..men söndag då..nää för jag jobbar måndag 07.00. Hahaha.
Ingen rast ingen ro.
Jag har jobbat nonstop sen i Januari, eller nää jag började skolan då. Var ledig max två dagar på raken (helg) men med uppsatser och inlämningar och plugg att göra. Sen började jag jobba i juni..jobbade 6 dagar i veckan fram till mitten av Augusti då skolan började igen. Då pluggade jag på dagarna och jobbade på kvällar och helger. Sen kom praktiken. Dem dagar jag var ledig från praktiken (100%) jobbade jag. Sen började skolan igen och jobb på helgerna. Jag har som mest varit ledig 2 dagar i sträck hela detta året och det är inte många ggr. Jag var helt ledig helgen som var, det var ren lycka!!
Jag längtar efter ett stabilt och fast jobb. Jag är trött på att få skittiderna, rent ut sagt!
Nu ska jag bädda ner mig i soffan!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0