SISTA!!!!!!

Redovisningarna idag gick bra!..eller ja okej. Inte käpp rätt i allafall!
Och nu har jag precis skickat in min förhoppningsvis sista uppsats på Lääääääänge!
Jag är så lycklig att det spritter i kroppen på mig....
Med det sagt så lär det väl komma mer plugg om nåt år för jo jag tänker läsa vidare till Sjuksköterska. Jag har bestämt mig. Det var något min lärare sa...
Först måste jag läsa upp matte B...men det gör jag nästa år. Hade ändå inte tänkt sätta mig i skolan bänken förrens tidigast 2013 gärna hösten 2013. vi får se. Vill heller inte vara för gammal och grå när jag börjar plugga och det är svårt att bryta sig loss och leva på csn i tre år sen efter man har jobbat...ja ni förstår. Men det löser sig...
Jag är 25år! och har världens bästa stöd hemifrån så jag vet att jag KAN om jag VILL.
Puss!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du kan du är jätte duktig! Du kan ju alltid läsa matte B(flex) med mig nu till våren. :P Kram

2011-12-15 @ 16:23:31
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0