Pluggar som en tok

Det råder råplugg dagarna innan slutet ..
har två redovsningar imorrn (dem bliiiiir så dåliga) och en inlämning som heller inte kommer bli så bra. Fan jag orkar bara inte...jag tappar lusten när det bara kastat på en en massa uppgifter, man hinner inte ens reflektera över vad man gör och man lär sig heller inget. Allt fokus ligger på att det ska vara klart i tid!
Ikväll ska jag sätta mig ner och läsa igenom allt...efter imorrn är allt klart! kan ni fatta?`!?!?!?
Jag kan inte förstå det...
Väntar på min brosch, blev den vita med rosa plus då den jag ville ha var slut. Det jag saknar på denna är att det står sjukvård men det gör inget.
image description
Nä nu lägger jag ner plugget och tar upp det ikväll..allt är klart inför redosvisningarna, måste bara gå igenom så att jag inte missat något..det är så kortfattat och slarvigt att jag dör men som sagt, jag är trött.
Har börjat på uppsatsen men tror jag ska byta ämne... vi får se.
Nu ska jag strax göra mig klar för Lucia firande!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0