Livet är skört

Igår fick mig att uppskatta livet ännu mer! André blev påkörd bakifrån på motorvägen igår eftermiddag. Vi skulle mötas på barnens förskola för att hämta dem tillsammans. Jag ringde honom när jag var där och han sa att han var påväg och så blev det tyst!! Jag tänkte direkt att han krockat och hjärtat slog i hundra.. Sekunder senare säger han att han blivit påkörd men att han mår bra och att han skulle ringa sen och sa la vi på.

Jag var nog lite i chock och ringde förtvivlat till Micke.. Frågade om han kunde ringa à och kolla om han behöver nån hjälp, skjuts.. Whatever. Jag visste ju ingenting!

Jag hämtade barnen och promenerade hem utan vagn... Pheew.

När sen à kom hem kramade jag honom extra hårt... Vad skulle vi göra utan honom!! Jag är så glad att allt gick så pass bra.. Bara bilen som blev litta sliten...

Uppskatta livet lite extra varje dag.. Olyckor händer så lätt!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0