Filmen

Filmen var riktigt bra igår...den är så fin. Handlingen är underbar och jag är verkligen fast. Nu längtar man ju på att del 2 ska komma...!
Jag och maja var riktiga tidsoptimister igår och det slutade med att vi stressade fram och tillbaka haha. Trycka i oss varsin hamburgare och sen varma chips/popcorn inne på bian. Ja jag käkade djungelvrål också...riktig fetar dag. Häääärligt!
------------------------------------------------------------------------------------
Idag ska jag och A hämta barnen tillsammans på förskolan, sen ska vi gå iväg och köpa fredagsmys och väl hemma ska vi baka pepparkakor =). Jag ska jobba imorrn 7-14 och jag hoppas inte på cykelschema om man säger så eftersom det ska blåsa ca 15-16 m/s och regna hela dagen...lägg till 5 plusgrader på det...haha.
Jag har fått så lite jobbtider i december månad...skönt med ledighet och att få umgås med barnen men desto värre blir det för plånkan.

Här kan ni skymta mina snygga stövlar som jag fyndade på Din Sko för 200:-. Har kostat 700:- Jo man tackar ;)!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0