Betyg (varning för meningslöst skryt)

Jag har aldrig varit en plugghäst, jag gör det i sista stund ALLTID. Men det är också då det blir som bäst. Dock tror jag att jag hade kunnat göra det ännu bättre om jag börjat i tid.
Jag kommer gå ut skolan med riktigt bra betyg enligt mig själv. Jag anser att Godkänt i alla ämnen är bra och det var mitt mål när jag började studera. Men när man går i en klass där alla tävlar om betyg så blir det lite påfrestande. Jag har försökt att int bry mig och tänka, bara jag har gör mitt bästa och det har funkat.
Jag kommer gå ut med 3 MVG och 1 G resterande VG. Jag tycker det är riktigt bra av mig!!
Senast igår blev jag chockad när jag fick veta att jag fick VG i lindrande vård. Läraren tyckte det var självklart, men som vanligt är man alltid självkritisk. Jag trodde knappt jag skulle få Godkänt.
Jag är sjukt nöjd med mina prestationer och med tanke på mitt urusla sätt att plugga så inser jag att jag faktiskt kan. Sen att det jag läser är sjukligt intressant gör det ju självklart lite enklare.
.....................................
Men så ska ni få höra, min syster och min Mamma är också Undersköterskor och dem fick MVG i alla sina kurser. Jag brås inte på den genen tyvärr hahahah. Skillnaden är att jag läst sjukvård och dem har läst hemsjukvård.
Familjen Grymma =)

Kommentarer
Postat av: jenni

Haha, det stämmer inte alls, varken mamma eller jag fick mvg på allt. Du har varit superduktig, ok, jag var väl lite bättre, men jag är både mycket äldre och hade mer erfarenhet. Så heja dig!!! Puss

2011-12-14 @ 17:34:16
Postat av: Nea

Var har jag fått det ifrån?! Haha

2011-12-14 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0