Tisdag kväll!

God kväll vänner!
Vi kom in för en stund sen efter att ha suttit på gården och grillat och tjötat med grannarna. Barnen har busat av sig rejält och ligger och sover nu efter ett litet bad.
Jag har jobbat hela dagen idag i detta härliga sommarvädret, tur jag cyklade så jag fick känna av solen lite grann iallafall. A och barnen har varit på stranden hela dagen tillsammans med svärisarna och Mark och Lovisa (grannarna). Fuskigt, jag vill också!! jag som köpt nya bikinis och allt.
Jag är ledig på fredag och då ska vi till Ystad Djurpark tror jag sen jobbar jag 6 dagar till och därefter är jag ledig FREDAG; LÖRDAG OCH SÖNDAG!!! majj gaaaaaaahd. Längtar. Hoppas det blir fint väder då =).
Jag skulle verkligen behöva ta mig till en frisör och reda upp min frilla, tunna ut håret litta och lägga i lite slingor...få liv i skiten rent ut sagt. Men det får bli innan skolan börjar, som en nystart liksom.
Nu är jag väldigt trött,..jag vänjer mig aldrig vid att gå upp 05.20 (ja, jag går upp 20 min senare än vanligt nu förtiden...löve it). Nästa vecka jobbar jag 3 dagar och 3 kvällar så det känns ändå najs att skifta där lite.
Nä nu blir det bara blajj, har inget vettigt att skriva just nu förutom att Julia näääääästan bajsade på pottan imorse. Hon hade sagt till A att hon ville gå på pottan och gick och satte sig...och så började hon bajsa och reste sig och gick så det blev liksom ett följespår efter henne hahaha. Hon tycker det är jättekul att sitta på pottan och KISCHA som hon säger men hon sitter bara korta stunder så det hinner liksom inte komma något. Snart kanske...vi får se.
Ha en skön kväll...snart ska jag duka upp med lite godis och pepsi max. Mums!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0