Inte många dagar kvar

...tills det är dags att sätta sig i skolbänken igen. Blandade känslor har jag. Det är skönt att se mållinjen, bara 4 månader kvar!! när jag sen jobbar usk nästa år så ska jag plugga upp min Matte B som jag kuggade på gymnasiet, jag suger på matte, verkligen!
Sen är planerna att plugga till SSK, helst skulle jag vilja jobba 1 år och sen söka till SSK utbildningen för jag vill heller inte vara hur gammal som helst när jag pluggar, vill ha det avklarat liksom. Pluggar jag igen 2013 så kommer jag förhoppningsvis vara leg. sjuksköterska när jag är 30 år!!! aah så gammalt hahah. Men skit i det, mina planer har ju från en början varit att söka SSK direkt men inte kunnat pg a matten därav sökte jag USK. Jag vill ju eller jag SKA bli Barnmorska!! en gammal sådan. Men går allt enligt planerna så kommer jag nå dit annars kanske jag trivs som fisken i vatten på mitt arbete som USK och då kanske jag blir nöjd där...mycket tankar och funderingar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Annars? , jo ett frisörbesök hade suttit fint, hinner inte det innan skolan börjar för jag jubbar och sliter fram till söndag. Men innan min 25års fest iallafall!
Hade ett riktigt workout pass på jobb igår, powerwalkade i nära 3 timmar runt till mina vårdtagare! för att sen ha rast en halvtimme. Sen hoppa på stålhingsten för att cykla som en gnu så svetten lackade. Betald motion brukar jag sajj. Känner av sviterna i ena låret idag, innerlåret känns som att det ska låsa sig vilken sekund somhelst, mycket obehagligt. Hade föressten världens sjukaste dröm inatt. Sen jag började jobba har jag fått bra med knutor på min högra sida från skulderbladen upp till nacken. Det känns och inatt hade jag även ont där vilker resulterade i att jag drömde att jag uppsökte sjukhus för problemet och läkaren sa att jag har frakturer i nacken som var tvunget att operareras och gipsas! jag fick panik och vågade inte röra nacken ifall jag skulle råka bryta den helt och dö, och tanken på att gå gipsad runt nacken gav mig klaustofobikänningar..usch nä. hahaha
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mycket babbel som vanligt, nu har jag viktigare saker att göra än att sitta här och uggla!
Ha en fin dag.
Puss
(p.s skulle lägga upp lite bilder men Blogg.se vill inte samarbeta med mig idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0